HTML

Hitomi1597

Érdekel minden ami öko-, ezo-, bio-, de csak mértékkel, azaz nem vagyok ortorexiás, továbbá a Kulturális Kreatívok. Erről gyűjtök és teszek közzé infókat

A hazai boltokban kapható 50 legegészségtelenebb étel

2010.06.26. 13:48 Hitomi1597

"3. GUMICUKOR

Mi van benne: állati eredetű kötőanyagok, növényi zselék, színezők, aromák. Ami miatt ne fogyassza: íme a tökéletes élelmiszeripari termék! Szinte semmi természetes nincs benne, ha ironikusak lennénk, akkor azt írnánk: szagosított, festett műanyag. Teljesen vegyipari termék.

Mit egyen helyette: ha szereti, akkor medvecukrot."


 

Ez az én nagy szívfájdalmam, a gumicukor... Oda vagyok érte, persze tudom, hogy nem egészséges. El is mentem az 'anonim gumicukor evők' egyesületéhez és most már egész jól vagyok.
Azért félévente néha bűnözni szoktam és veszek egy kis zacskónyit, amit a pártfogóm nem igazán díjazza, de mint tudjuk régi szokások nehezen halnak.
A gumicukor a harmadik helyen áll azon listán, melyen ötven, a boltokban kapható legegészségtelenebb terméket sorolják föl. És amiket érdemes elkerülni, de legalább is vigyázni velük.

komment

Címkék: tea szépségápolás koleszterin antioxidáns életmod testápolás környezettudatos káros anyagok kulturális kreatívok alapinfo orac chox goji berry bioparfüm

süti beállítások módosítása